Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
DevTalks 2022
card de identitate
eveniment
Lotus Foundation
solutii software
Direct One
Monitor curbat QLED
oferte
ELKO Romania
procesor AMD Opteron
parteneriat mediul stiintific-mediul economic
Ransomware Trend Report
dezvoltare afaceri
meseriile viitorului
Ager
HP SlateBook x2
Samsung Enterprise Alliance
sistem informatic
Marian Stirbescu
Microsoft Imagine Academy
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia